donderdag 23 oktober 2008

Start eigen bedrijf

Op 15 september ben ik gestart met mijn eigen projectbureau LS-talent.
LS staat voor mijn schrijverschap. Sinds juni 2005 schrijf ik kinderliedjes die ik publiceer op de website http://www.kleischip.nl/ als Liekie Schipper. De website wordt geïllustreerd door Foske Kleima.
Talent staat voor het ontwikkelen, organiseren en uitvoeren van projecten met name gericht op naschoolse activiteiten om de ontwikkeling van talenten/interesses van kinderen te stimuleren. Na twee keer winnaar te zijn geweest van een naschools project - Sportintroductie en Muziekintroductie in de gemeente Leidschendam-Voorburg - heb ik het initiatief genomen om een stichting op te richten waar de projecten in ondergebracht konden worden: Stichting Talentenloods. De volgende stap werd mijn eigen projectbureau waarvanuit ik naschoolse programma's kan ontwikkelen en organiseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten