dinsdag 5 mei 2009

Voorstelling Koninginnedag

Het bericht van het drama in Apeldoorn had ons nog niet bereikt.
Het weer was prachtig buiten. Spelend op de accordeon ging ik als kapitein Liekie de vrijmarkt op om kinderen op te halen voor de voorstelling.
Een eerste voorstelling is altijd spannend. 'We hebben geen echte fouten gemaakt', zei ik optimisch tegen Foske, die deze keer de rol had van Johanna én de Tijdgeest.
Maar die dubbelrol maakte dat er wel degelijk iets verkeerd was gegaan.
Bij de rolwisseling was Johanna binnengekomen met de hoed van de Tijdgeest op. De kinderen fluisterden ... de handen van Johanna gingen naar haar hoed. Giechelend ging ze weer naar achteren. Terwijl ik als kapitein Liekie gewoon doorspeelde. Gelukkig kon ik het terugzien op de video.

Donderdag gaat mijn eerste solo van deze voorstelling van start.
Speel ik kapitein Liekie én Johanna én de Tijdgeest!
Dat wordt extra goed op de hoeden letten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten